2011. május 26., csütörtök

Konica Minolta 2400W színes lézernyomtató - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó
Egy Konica Minolta 2004W színes lézernyomtató.
Használt.
Figyelem! Az utolsó alkalommal teszem fel eladásra, ha nem megy el, akkor dobom ki lomtalanításra.
A fekete tonert nem érzékeli rendesen,   szerintem azért mert már csere érett.
A többi tonert hol érzékeli hol nem, ilyenkor ki kel nyitni a fedelet, újra bezárni és jó,
ha mégsem akkor megint kinyit-bezár.
Szerintem biztos, hogy  a tonerek cseréjével a problémák orvosolhatóak, mert amíg újra nem töltettem egy "szakemberrel" addig nem volt gond... : -(
Ennek 2-3 éve, azóta áll, ezért már nem foglalkozom vele.
Doboza, leírása már nincs meg, a számla viszont lehet, hogy megvan, de már nem garanciális, lévén, hogy én is egy nyomtatók felújításával foglalkozó cégtől vettem. Velük nem is volt gond, ők állapították meg a hiba okát, hogy rossz festékpor lett utántöltve.
(a festékutántöltős "szakember" a XVI kerület Thököly út mentén található)
Persze mivel nem vagyok nyomtató szerelő szakember, ezért hibásnak megjelölve árulom, az a biztos. Mert legrosszabb esetben alkatrésznek tökéletes, jó esetben csak toner csere és hajrá.
Tehát a nyomtató maga működőképes, persze egy tisztítás ráfér.
A nyomtató adatai:
Max. 20 lap/perc fekete-fehérben,
5 lap/perc színesben,
Max. 2400 x 600 dpi,
ASIC processzor,
USB 2. 0,
PageScope Raster,
Továbbfejlesztett, automatikus színellenőrzés
A képen látható állapotban.
Kérem, hogy mielőtt licitál valaki, kérdezzen meg minden fontos részletet,
nem szeretnék utólagos problémákat.
Csere érdekelhet.
A vásárlás részletei:
A vásárló a fenti sorokat elolvasta, elfogadta és a továbbiakat is:
Ha kérdés van, inkább kérdezzen a félreértések elkerülése véget.
Budapesten személyesen átvehető az általam megadott helyen.
Licitet nem törlök. Az aukció megnyerése után 4 nap van a kapcsolat felvételére.
A fizetést 1 héten belül kérném. Minden más a vatera szabályzat szerint.
Csak előre utalás van postázás esetén. Nem vagyok bolt, ezért számlát nem tudok adni.
Jó licitálást.



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-24 22:35
. Konica Minolta 2400W színes lézernyomtató - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése