2011. május 27., péntek

IBM 15" Monitor - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó egy IBM 15" használt monitor. Szépséghibája, hogy a képernyőkereten(nem a kijelzőn) van egy fehér folt ami valószínűleg szállítási károsodás, de ismétlem csak esztétikai. Továbbá a képernyő alsó felében fehér foltok láthatóak csak fehér háttérnél és csak akkor ha egy bizonyos szögből nézzük a monitort. Ez a hiba jól látható a képeken. Nem tudom mire vélni én arra gondoltam, hogy kávét vagy valami más folyadékot önthettek rá. Szemből alig látható, engem nem zavart, filmnézés vagy játék közben nem látszik. Egyébként tökéletesen működik kábeleit adom hozzá. Nem tudom mennyi idős, tulajdonképpen semmi mást nem tudok róla, egy barterüzlet során került hozzám én körülbelül fél évig használtam és kb 3, 5 hónapja dobozban áll. Az ár ezek miatt a szépséghibák miatt ennyi. Akit nem zavar az ennyi pénzért biztosan jól jár vele.
Monitor Type Flat Panel LCD TFT (Active Matrix)
Pantalla: 15¨
Contrast Ratio 300: 1
Max. Resolucion: 1024 x 768
Brillo de imagen: 250 nits
Conection VGA
Tiempo de respuesta: 30ms


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-30 11:40
. IBM 15" Monitor - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése